• Utazási feltételek

  • 1. Megrendelések fogadása

    • Kérjük, hogy megrendelési igényét az utazás időpontja előtt legalább 3 nappal jelezze a vállalkozás online foglalási rendszerén keresztül, melynek címe www.starttrans.hu
    • E-mailben az info@starttrans.hu címen
    • Telefonon a +36 70/946-7701 és a +36 30/729-4885 telefonszámokon, amelyhez írásos megerősítés szükséges a fenti elérhetőségeken.

    2. Megrendelés visszaigazolása és szerződéskötés

    A honlapon vagy mobil alkalmazáson keresztül leadott online megrendeléseket rendszerünk a beérkezést követően pár percen belül visszaigazolja, ha ez mégsem történne meg vegye fel velünk a kapcsolatot a fenti elérhetőségek egyikén.

    Az e-mailben leadott megrendeléseket a beérkezést követő 24 órán belül visszaigazoljuk.

    Az utazási szerződés akkor jön létre, amikor a foglalás a rendszerünkbe beérkezik és mi írásban megerősítjük, hogy tudjuk vállalni a szállítást, attól a pillanattól kezdve az Ön foglalása AKTÍV, erről Ön, vagy a foglalást kezdeményező képviselő e-mailben visszaigazolást fog kapni, amely tartalmazza az út egyedi azonosítóját és az utazással kapcsolatos információkat, továbbá a repülőtérre történő indulás pontos időpontját.

    72 órán belüli megrendelés esetén mindenképpen telefonos egyeztetés szükséges, ebben az esetben csak a szabad helyek függvényében tudjuk teljesíteni foglalását.

    Amennyiben a megrendelő több személy részére rendeli meg a szolgáltatást, aláírásával kijelenti, hogy eme személyek meghatalmazták a szolgáltatás igénybevételére, valamint a nevükben és helyettük történő megrendelésére. Továbbá a jelen utazási feltételeket tudomásukra hozza, helyettük a megrendelés kapcsán a szolgáltatással felmerülő valamennyi költség tekintetében teljeskörüen helytáll, továbbá ezen személyek magatartásával kapcsolatosan felmerülő valamennyi kár megtérítését vállalja.

    A szolgáltatás az utazási feltételek elfogadásával vehető igénybe, amelyet az utas, vagy képviselője a megrendelés visszaigazolását igazoló dokumentum és a szerződési feltételek átvételével elfogad.

    3. A megrendelés módosítása, lemondása

    A megrendelés bármikor módosítható 3 nappal az utazás tervezett időpontja előtt. Az utazás lemondható annak megkezdése előtt 48 órával, ennél rövidebb idő esetén a megrendelő köteles a szállítási díj teljes összegét megfizetni.

    A visszaút az első utazás időpontjától számított 2 hónapon belül használható fel. Amennyiben a visszaérkezés időpontja a szerződésben meghatározott időpontról, másik időpontra változik, akkor azt legalább 3 nappal korábban jeleznie kell felénk a megrendelőnek. Amennyiben a visszaút törlése a tervezett szállítás időpontjához viszonyított 48 órán belül történt a teljes vételár kiszámlázásra kerül.

    4. Várakozási idő

    Induláskor a várakozás elkerülése érdekében kérjük tisztelt utasainkat, hogy a visszaigazolt indulási helyen és időpontban pontosan indulásra készen jelenjenek meg, mert gépkocsivezetőink 10 perc várakozási idő után a többi utas érdekében tovább indulnak. Gyűjtő járat esetében a repülőtérre szállításkor az 1 órán belül induló gépek utasait egy járattal szállítjuk. Az elkésett utas késésből eredő veszteségét nem áll módunkban megtéríteni, mert autónk a megrendelésben megjelölt időpontban készen állt az Ön szállítására. Több indulási hely esetén előfordulhatnak 5-10 perces idő eltolódások.

    A repülőtérről induláskor a 90 percen belül landoló gépek utasainak szállítása egy autóval történik. A 90 perc elteltével a késve érkező utasokat értesítjük telefonon a következő gépkocsink indulásának időpontjáról, ilyenkor nem kizárható a több órás várakozási idő sem. A várakozási idő a 22:00 óra után landoló gépek esetében, a 1,5 órát meghaladva akár 2 óra is lehet. Az utasokat telefonon előre tájékoztatjuk arról, hogy érkezéskor a gépjárművünk hol fogja várni őket. Amennyiben az utas landolás és poggyász felvételt követően az előre egyeztetett időpontban nincs a terminál előtt és nem érhető el telefonon, a szállítás meghiúsulása egyedül őt terheli, ilyen esetben az autónk el fog indulni. Továbbá a késlekedés miatt történő ismételt behajtásból eredő parkolási költséget a megrendelőnek vagy utasnak ki kell fizetnie.

    5. Az utazás folyamán előre nem kiszámítható események

    A balesetből adódó forgalmi dugók, vagy útlezárás következtében előforduló késésért felelősséget nem tudunk vállalni, a kialakult helyzetet azonban igyekszünk a lehető legcélravezetőbb megoldással áthidalni. Amennyiben utasaink az ilyen nem várt jellegű események miatt nem tudnak időben be check-olni, illetve lekésik a gépet, akkor nem áll módunkban megtéríteni az olyan kapcsolódó költségeket, mint az utazás költsége, transzfer költség, szállás költség és egyéb ebből adódó kárigények. Egyéb a vállalkozásunk hibája miatt felmerülő károkért felelősséget vállalunk. Az utazás időtartama alatt kérjük utasainkat, hogy az utazásban résztvevők nyugalmát semmilyen oda nem illő módon ne zavarják. Az utazással kapcsolatos etikai szabályok értelmében az utas anyagi felelőséggel tartozik azért a kárért, amelyet a szállító járműben, vagy utastársának okoz.

    6. Poggyásszal kapcsolatos tudnivalók

    Minden utas egy bőröndöt és egy kézipoggyászt hozhat magával, az ettől eltérő csomagmennyiség szállítási költsége további 2.000 Ft/bőrönd/irányonként. A légitársaságok által általánosan elfogadott nagybőrönd mérete 158 cm (hosszúság + szélesség + magasság) és a súlya 20-32 kg között került meghatározásra. A kézipoggyász mérete maximum 55x40x25 cm. Beszálláskor a gépkocsivezető hivatott eldönteni, hogy melyik poggyász minősülhet normálméretű poggyásznak és melyik nem. Amennyiben az utas a rendelésben megjelölt poggyász mennyiségét túllépi, előfordulhat, hogy annak szállítása helyhiány miatt nem teljesíthető még plusz csomagdíj megfizetése esetén sem.

    Nem szokványos poggyász szállításával kapcsolatos igényét kérjük, hogy jelezze a foglalási felületen, vagy telefonon keresztül. A csomagokkal kapcsolatos esetleges reklamációt, a helyszínen a gépkocsivezetőnek kell jelezni, utólagosan nem áll módunkban reklamációt elfogadni. A gépjárművekben hagyott tárgyakért felelősséget nem vállalunk.

    7. Gyermekek utazására vonatkozó szabályok

    A KRESZ vonatkozó előírásai szerint az autóban a 150 cm-nél alacsonyabb, vagy 3 évnél fiatalabb gyerek csak testméretéhez és testsúlyához igazodó gyermekbiztonsági rendszerben szállíthatók. Ehhez az üléseket, ülésmagasítókat biztosítjuk. Amennyiben a szülő nem ülteti bele a gyereket az ülésbe, vagy az ölébe fogja a gyermeket, akkor az ebből adódó esetleges sérülések miatt felelősséget nem vállalunk.

    8. Árak és fizetési feltételek

    Az érvényes viteldíjak megtalálhatóak a főmenü díjszabás menüpontjában, a feltüntetett összegek a ténylegesen kifizetendő bruttó teljes díjakat jelentik.

    Az utazási díjak nagysága az egy megrendelésben foglalásra kerülő utasok számától függ, tehát nem attól, hogy mennyi utast szállítunk az autóval egyszerre.

    Az aktuális árjegyzékben megadott alapárak a Miskolcról történő indulás esetén értendőek, más településekről kért indulás illetve érkezés esetén az árakat előzetesen egyeztetjük a megrendelővel.

    Az egyéni igényeknek megfelelő utazások foglalása, azok díjainak árszabása, mindig a megrendelés egyediségétől függően kerül megállapításra, ezekre árajánlatot kérhet az "Online foglalás - Utazások" menüpontban található űrlap kitöltésével, ahol a megjegyzés rovatba írja be az utazással kapcsolatos speciális igényeit.

    Csoportos kedvezményünk az azonos időpontban és egy címről történő felszállás esetén vehető igénybe. Az oda-vissza útra vonatkozó megrendelés esetén a teljes (oda-vissza útra vonatkozó) részvételi díjat kell megfizetni még az utazás megkezdése előtt.

    A 14 év alatti gyermekek 50% kedvezménnyel utazhatnak.

    Éjszakai felár -  a 00:30 és 08:00 között induló és érkező gépekhez az utas szállítást felárral tudjuk vállalni, amelynek díja irányonként + 4000 Ft / út áron.

    A szolgáltatás megfizetése történhet: 

    • készpénzzel induláskor
    • bankkártyával az autóban
    • átutalással a vállalkozás Raiffeisen Banknál vezetett számlájára 12046119-00280458-00100002 az utazás megkezdése előtt 3 nappal

    IBAN: HU11 1204 6119 0028 0458 0010 0002
    S.W.I.F.T: UBRTHUHB

    A megrendelt és kifizetett szolgáltatásról minden esetben igazoló számla kerül kiállításra.

    Köszönjük megrendelését.
    Örömünkre szolgál, hogy együtt utazhatunk.